.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نائب رئیس مجمع خیران ماهک خبر داد:
آغاز عملیات اجرایی بیمارستان کودکان سرطانی پس از ماه رمضان در ساری

نائب رئیس مجمع خیران ماهک با اشاره به اینکه کار فیزیکی بیمارستان کودکان سرطانی پس از ماه رمضان در شهر ساری ، آغاز می‌شود، تصریح کرد:‌منتظر آماده شدن نقشه‌های بیمارستان هستیم.

به گزارش شمال نيوز ، "مجتبی کواکبیان" دیروز پنج شنبه 29 تیرماه در حاشیه برگزاری برنامه موسیقی توسط گروه هزاردستان، اظهار داشت:‌ گروه موسیقی هزار دستان با همکاری مجمع خیران ماهک، نسبت به برگزاری برنامه موسیقی به مدت سه شب به نفع بیمارستان در دست احداث کودکان مبتلا به سرطان ماهک، اقدام کرد که این برنامه با استقبال مردم مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه مردم از کمک کردن به دیگران به ویژه کودکان، دریغ نمی‌کنند، تصریح کرد:‌ هر فردی با هر توان و شرایطی می‌تواند به این مجموعه کمک کند.

کواکبیان با بیان اینکه کمک‌ها صرفاً از دیدگاه مادی نیست، یادآور شد:‌ کمک‌های فکری و فرهنگی مردم را هم در این راستا، پذیرا هستیم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از بیماران بیمارستان محک تهران، از مازندران مراجعه می‌کنند، خاطرنشان کرد:‌ با احداث بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک، راه را هموار کرده و کودکان مبتلا به سرطان در استان، درمان می‌شوند.

کواکبیان با بیان اینکه این مرکز به عنوان دومین مرکز فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان در سطح کشور، احداث می‌شود، گفت:‌ استان‌های شمالی از امکانات این بیمارستان، بهره‌مند خواهند شد.

نائب رئیس مجمع خیران ماهک با اشاره به اینکه کار فیزیکی این بیمارستان، پس از ماه رمضان، آغاز می‌شود، تصریح کرد:‌منتظر آماده شدن نقشه‌های بیمارستان هستیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.